Reacties
Reacties 201 - 250 van 261
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Richard en Betty | Hey, We zijn nog steeds jaloers op jullie hoor, ondanks… | 14 feb. '09 |
| Suus en Yves | Wow echt fantastisch die foto's, ben benieuwd… | 14 feb. '09 |
| Jan en Davide | Hoi Allebei, Net een een dag gewerkt en daarna nog… | 13 feb. '09 |
| andrea | hoi ex collegaatje heb jullie eindelijk gevonden had… | 13 feb. '09 |
| jp | Wat een verhaal. van de positieve kant je hebt wel… | 13 feb. '09 |
| Richard en Betty | Ha, Hanneman en Jim. Leuke foto's! En leuk weer… | 13 feb. '09 |
| Richard | Hey Han en Jim, Hartstikke leuke foto's van jullie.… | 13 feb. '09 |
| Ronnie & Jolien | Hey luitjes, Jeetje!!! Wat een verhaal zeg... Ik vond… | 12 feb. '09 |
| henk en anja | Hallo Hanneke en Jimmy, Jullie avontuur is wel heftig… | 10 feb. '09 |
| johan roeland | Goh, en toch heb ik geen moment medelijden met jullie...… | 10 feb. '09 |
| Nicole | He daar, Jemig, wat een verhaal!! Hoop dat de bagage… | 10 feb. '09 |
| Rosalinde | Heey! Hoe is het allemaal? Ik hoorde dat jullie eindelijk… | 9 feb. '09 |
| Math en Marion Bouvrie | Hi Jimmy en Hanneke, Wat een begin van jullie avontuur… | 9 feb. '09 |
| Suus en Yves | goeie smorgens zeg, ja ik had natuurlijk dat aanmelden… | 8 feb. '09 |
| didi | hi hanneke en jimmy ik hoorde van jullie tegenslagje… | 8 feb. '09 |
| Richard en Betty | Hey lieve kids, Net terug van een weekend heerlijk… | 8 feb. '09 |
| Merel | Poeh, al die ogen gericht op Minirokje.. Ik hoop maar… | 8 feb. '09 |
| Cristina | Hoihoi!! Jemig wat een reis hebben jullie gehad zeg!… | 8 feb. '09 |
| sina | Hey Effe bij Dixons binnen gelopen voor jullie website.… | 8 feb. '09 |
| lars | Hoi Hoi, Fijn dat julie goed zijn aangekomen (en dan… | 7 feb. '09 |
| Temmy | Jemmy en Ock0rs, wat een pech. Hoop dat je inmiddels… | 7 feb. '09 |
| Stef | Nou! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat nu! En stuur… | 7 feb. '09 |
| Roos | Hee You 2, Wat is hier nog aan toe te voegen! Onvoorstelbaar… | 7 feb. '09 |
| Walter | Hey Dude Ga je nu naar de andere kant van de wereld… | 7 feb. '09 |
| Anton, Esther & kids | Mooi dat jullie er eindelijk zijn, nu nog idd je bagage… | 6 feb. '09 |
| Jan en Davide | He Hanneke, ben erg benieuwd naar het minirokje van… | 6 feb. '09 |
| Family from Beautiful (male) Duck | Gelukkig hebben jullie 'n heel jaar voor je ...… | 6 feb. '09 |
| branko | Ockers, jij wil ook niet luisteren naar verstandige… | 5 feb. '09 |
| Merel | Zie je wel Hanneke, je had gewoon gezellig bij mij… | 5 feb. '09 |
| Marcel Wendy Kiki en Glenn | Hey Jimmy en Hanneke, Niet normaal wat een toestanden… | 5 feb. '09 |
| denise | jeff buckley zingt hallelujah voor jullie. Zie net… | 5 feb. '09 |
| henny en marij | Gelukkig zeet geer good aangekomen, noe kint geer… | 5 feb. '09 |
| Mirjam | Nog maar net weg en al EEN groot avontuur! Gelukkig… | 5 feb. '09 |
| Femmeke | Woow hele avonturen meteen..! Maar iig fijn dat jullie… | 5 feb. '09 |
| Sarina en Jan | Kinders, wat een verhaal. Ik begrijp dat jullie de… | 5 feb. '09 |
| Team Dixons | Hey mensen! Wat een ge....toestand :). We zijn blij… | 5 feb. '09 |
| marieke | Hee zus en jimmy, Wat een toestand. Mijn leerlingen… | 5 feb. '09 |
| annelies sn cor | Hoi lieverds Maar mijn kinder wat un tegenslagen.… | 5 feb. '09 |
| Stef | Sjongejonge, als die vertraging op brussel al was… | 5 feb. '09 |
| martin | Heeey jullie 2 sjonge jonge ik was al omgedraaid bij… | 5 feb. '09 |
| Jan en Davide | He lieverds, wat een toestanden allemaal. Hou de moed… | 5 feb. '09 |
| Richard en Betty | Hey schatjes, Fijn dat jullie nu toch eindelijk daar… | 5 feb. '09 |
| Team Dixons | Hey Mensen... Het is ZO druk dat we om de 10 minuten… | 4 feb. '09 |
| Jan en Davide | He daar, jullie slapen zeker nog. Heb al tig keer… | 4 feb. '09 |
| Nicole | Hee daar, Zit de reis tegen?! Getsie.. Ben nieuwsgierig… | 3 feb. '09 |
| Cristina | Heee! Hoor ik net dat jullie nog in Londen zitten?!!… | 2 feb. '09 |
| Walter | May you find what your looking for mate!!! | 2 feb. '09 |
| Roy | Hey Jimmy en Hanneke, Het is nu half 8 en volgens… | 1 feb. '09 |
| Myrthe | Hi Lieve Jim en Hanneke, Wat leuk dat jullie ee blog… | 1 feb. '09 |
| marieke | Hee, Nog een uurtje en jullie zitten in de lucht!… | 1 feb. '09 |

- antonia: heel mooi!
- laurentius ritchi: welcome thuis je vader groete…
- Merel: Nog maar 70 uur en 45 minuten…
- Davide: Lieve Hanneke en Jimmy, Vandaag,…
- Anne Marie: Ohhhhhh Hanneke and Jimmy…
Alle reacties »