Reacties
Reacties 51 - 100 van 261
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| branko | He Ockers, goed om te horen dat het jullie goed gaat.… | 24 sep. '09 |
| Suus en Yves | Zo lekker al die kroketten en kebap hier mmmmmmm | 24 sep. '09 |
| Jerney | Hallo daar! Hier weer een reactie om het record te… | 24 sep. '09 |
| Cristina | Ha liefies! Natuurlijk werken wij graag mee aan deze… | 24 sep. '09 |
| annelies | juppie de puppie duurt te lang tot ik bij jullie ben… | 24 sep. '09 |
| Roy | Hee Jimmy en Hanneke, Geweldig weer om een update… | 24 sep. '09 |
| Johanna | Tijgers zijn bruut! Wat een ontzettende gave ervaring… | 24 sep. '09 |
| Stef | Mooie foto's en verhalen maar dat is iets dat… | 24 sep. '09 |
| andrea | hey hanneke en jimmy nou gelukkig dat jullie weer… | 23 sep. '09 |
| Manouk | Heey Han en Jimmy! Hier is alles goed hoor, nijmegen… | 23 sep. '09 |
| Gerben | 1 | 23 sep. '09 |
| Family from Beautiful (male) Duck | Hello dear people, Guess who this is? Tipje van de… | 23 sep. '09 |
| Mirjam | Kei leuk al die verhalen, ik lees ze elke keer:) Super!… | 23 sep. '09 |
| Ronnie & Jolien | Hey luitjes, Kan me voorstellen dat het afscheid nemen… | 23 sep. '09 |
| Richard en Betty | Lieve Hanneman en Jimmy, Jullie hebben je wel uitgesloofd… | 23 sep. '09 |
| margo | hey hallo Hanneke en Jimmy, Jullie genieten nog steeds… | 23 sep. '09 |
| lars | Reactie 1: 7 maanden zonder frikandellen?? Ik hield… | 23 sep. '09 |
| Annick | Wauw, dat ziet er super uit! Heel veel plezier in… | 22 sep. '09 |
| Davide | Lieve Hanneke en Jimmy, Steeds hebben wij het erover… | 18 sep. '09 |
| Nicole | Hi there! Leuk om weer even van jullie te horen. Schitterende… | 11 sep. '09 |
| Nicole | Wohoo!:D | 11 sep. '09 |
| andrea | hey hanneke wat een mooi koppel zijn jullie en wat… | 8 sep. '09 |
| lars | Hé Jimmy, moest dat nou: http://www.nu.nl/algemeen/2077294/toeristen-poepen-heilige-rots-uluru-onder.html… | 8 sep. '09 |
| Marcel Wendy Kiki en Glenn | Hoi wereldreizigers, Wow, wat een foto`s! Super dat… | 8 sep. '09 |
| henny en marij | hoi kinder de foto's wuere steeds schoener. gaot… | 7 sep. '09 |
| Mariska Doezer | Hallo daar, Het blijft toch leuk om van een afstand… | 6 sep. '09 |
| Roos | Hee, hee Super fantastich, het is genieten op afstand,ook… | 6 sep. '09 |
| annelies | grandioos kinder bin blij es iech in thailand zeen… | 6 sep. '09 |
| annelies | mer kinder grandioos iech zeen uuch in thailand tot… | 6 sep. '09 |
| Caroelien & David | He Hanneke & Jimmy! Super om te zien dat jullie… | 12 aug. '09 |
| Johanna | Met diertjes knuffelen :D:D Dat wil ik nou ook nog… | 2 aug. '09 |
| Femmeke | Heey vakantiegangers! Groetjes vanuit Genderen! Mijn… | 27 jul. '09 |
| Jerney | Heej Jim en Hanneke! Het is echt fantastisch wat jullie… | 23 jul. '09 |
| henny en marij | hoi kinder wat zien de foto's weer prachtig,… | 23 jul. '09 |
| Cristina | Ha liefies! Goed om te horen dat jullie het zo super… | 23 jul. '09 |
| Davide | Hoi Saampjes, Ziet er super uit.... Zo net voordat… | 22 jul. '09 |
| andrea | hey hanneke en jimmy wat een mooi reisverhaal, en… | 21 jul. '09 |
| annelies | ech wel leuke fottoos schitterend wat jullie meemaken… | 21 jul. '09 |
| Ronnie & Jolien | Hey there down under ;) Ik kan me voorstellen dat… | 21 jul. '09 |
| Roy Praster | Hee Peeps, Jullie weten ons wel jaloers te maken hoor....… | 21 jul. '09 |
| didi | hi han en jim, cabane mist jullie en ondertussen hebben… | 20 jul. '09 |
| Marcel Wendy Kiki en Glenn | Heeey Folks... Enorm bedankt voor de leuke dvd!!!… | 24 jun. '09 |
| Suus en Yves | Ja moppies, 23 october gaan wij landen in Darwin.… | 24 jun. '09 |
| Ronnie & Jolien | Hey luitjes, Jeetje wat een mega mooi strand zeg!… | 18 jun. '09 |
| Annick | Wauw, wat een strand! En wat een super foto's… | 18 jun. '09 |
| Mariska Doezer | Hoi, Wat leuk weer eens iets van jullie te horen.… | 18 jun. '09 |
| sina | hey luitjes 25 januari lijkt ver weg, geniet van jullie… | 18 jun. '09 |
| Johanna | Ik wil ook zon zee en bloedmooie stranden!! NOUHOU,… | 17 jun. '09 |
| henny en marij | hoi jim en hanneke, fijn dat jullie zoveel plezier… | 17 jun. '09 |
| Roy | Hee De Blouse!!! wat een gewicht in je bagage :) Daar… | 17 jun. '09 |

- antonia: heel mooi!
- laurentius ritchi: welcome thuis je vader groete…
- Merel: Nog maar 70 uur en 45 minuten…
- Davide: Lieve Hanneke en Jimmy, Vandaag,…
- Anne Marie: Ohhhhhh Hanneke and Jimmy…
Alle reacties »