Byron Baby!
27 februari 2009 - Byron Bay, Australië
We zijn inmiddels bijna twee weken in Byron Bay. Eigenlijk hebben we niet heel erg veel spannends te vertellen, aangezien we hier gewoon lekker vakantie aan het vieren zijn. Wat zo ongeveer neerkomt op bij het zwembad liggen, boeken lezen, gitaar spelen, af en toe naar het strand lopen en wijn drinken. Wat allemaal erg relaxt is! Onze eerste dag was wel meteen shockerend, de eerste hele vieze ongelofelijk grote spin en een slang gezien. We zitten hier een beetje in de rimboe, dus dat soort dingen zie je dan wat sneller. Hanneke heeft vervolgens 's nachts een nachtmerrie gehad en de hele dorm wakker geschreeuwd, maar inmiddels beginnen we aan alle kakkerlakken, spinnen en ander ongedierte te wennen:-P
Dinsdag hebben we gekayakt op de zee. We hebben super veel dolfijnen gezien, die zwommen gewoon rond de kayaks heen. Daarna surfen met kayaks! Wist niet dat dat mogelijk was, maar op de een of andere manier waren we er echt goed in!
Hanneke is sinds eergisteren gecertificeerd masseuse! Hell yes! Ze werkt nu een uurtjes in de week om wat bij te verdienen. Nog een weekje byron te gaan (misschien langer..we'll see..). Foto's en filmpjes zijn onderweg, maar het internet is hier veel te duur en veel te traag.
Dus...... Hoe was carnaval?:)

Klinkt allemaal goed, hoor (nou ja, behalve dat ongedierte dan, brrr)!! Geniet maar lekker van alles en het mooie weer.... hier is het echt op z'n Hollands.
Tot mails!!
Groetjes Mariska
Fijn wat van jullie te horen!
Echt iets voor Han dat geschreeuw in de nacht!!
Daar weten we alles van!
Ben wel benieuwd naar haar masseuse-werk!
Geniet van alle moois! Vooral van de zon.
Liefs
Ma
Hier is het idd wat droeverig weer, maar het gaat goed komen...lente komt eraan.. :) Je bent een geluksvogel! (een prive masseur!! ) wie wil dat nou niet...
Carnaval was voor ons hier super, Anita vierde niet, is wel naar optocht gaan kijken, maar dat liep niet echt door... Ik, Roy heb drie dagen goed zitten vieren. Anita is zelfs komen kijken naar het harmonietjesconcour.... Tja en ik stond daar dus te spelen met een zware kop... :) Maar ze herkende me. ( aan het valsspelen :) ) Maar ik kreeg niks mee om me heen, veelte druk bezig met spelen op mijn trompet he :)....
Mbt dat ongedierte..... Je bent in ieder geval niet alleen... ook een prettige gedachte he :), maar ik zou wel even diep nadenken als je opeens iets aan je been voeld... ;)
Geniet lekker!
Groeten Roy
Klinkt allemaal supervet daar, 3 weekjes Byron Bay maar? Dat klinkt kort voor jouw doen, Jim... Nog ouwe bekenden tegengekomen?
Dolphins are sexy baby.
We wachten vol spanning de volgende leg of the journey af.
Toedels en ciao,
Rein en Djadi
Leuk weer wat te horen! Jullie vermaken je opperbest lees ik wel..zeker geen klagen!;)
Ik ben momenteel ook vakantie aan het houden. Misschien nog wel voor héél lang. Heb nog geen andere baan kunnen vinden. Druk aan het solliciteren.
Dus mocht het écht lang gaan duren pak ik ook maar lekker een last minute naar verweggiestan denk;).
Geniet daar van al dat moois!
Liefs, Nicole
Lekker aan het genieten dus! Helemaal goed ;) Wat gaaf van die dolfijnen zeg, maar die slang :S
Han, wat gaaf dat je gecertificeerd masseuse bent zeg! En dat je er nu wat centen mee verdiend is helemaal mooi.
Stage gaat erg goed. Ben al met Chinese clienten naar de bank en stadhuis geweest. Heb 't erg naar mijn zin hier. Maar ben nu wel toe aan het weekend, ff niks ;)
Veel plezier nog en geniet er met volle teugen van, maar ja ik denk niet dat ik dat hoef te zeggen ;)
Groetjes Jolien
Nou relax maar.
Lekker dat hebben jullie ook verdient naar heel hard te werken hier in dit koud kikkerlandje.
Carneval was wel leuk, ben maar een dag geweest toen was ik kapoetoo.
Hier hebben jullie niets gemist.
Ik hou van jullie.
Groetjes en tot volgende keer.
mam
Geniet van je relaxte warme dagen! Hier is het een beetje koud nat en grijs! Maar de drankjes tijdens carnaval hielden iedereen wel vrolijk en warm :D Het was vet!
Groetjes!!!
en zoe veul beestjes om je heen.
vele knoevels van hen en marij doei iiiie
Marcel Wendy Kiki en Glenn
Leuk weer wat te lezen van jullie. Wij hadden dit keer lawines i.p.v. slangen en spinnen. Weer eens wat anders. Indrukwekkend om te zien als zo'n berg sneeuw de berg afdendert. We hebben dus heel veel sneeuw gehad en een fijne vakantie en weer heelhuids terug. Dankzij de sneeuw is Davide, als ze viel, zacht geland. Ging best wel goed met haar. Roos ging als een speer. Groetjes.
Leuk jullie op deze manier te volgen. Goed om te lezen dat jullie het enorm naar je zin hebt. En ach een spinnetje op z'n tijd...er zijn ergere dingen(zoals 'gewoon werken')
Ik wens jullie heel veel avontuur, ervaringen en plezier en pas goed op jullie-zelf.
Groeten.
Met volle teugen geniet ik van jullie verhalen.
Niet alleen wat jullie allemaal meemaken en beleven maar ook de manier waarop geschreven!
Dik compliment,hoor!
Inmiddels al een beetje gewend ....., ennne dat jullie er nog aan denken dat wij carnaval vieren, super...?
Op naar het volgend avontuur!
Groetjes,
Roos.
jullie hebben het heel zwaar, zo te zien. Valt natuurlijk niet mee om het vochtgehalte met wijn op peil te houden in die hitte. Geniet ervan.
Gr. Eugene
Stuur eens wat zon deze kant op!!!
Hier is het weer niets.
Nog niet gebeten door het ongedierte?? Ik kom graag medische hulp verlenen!!! veel plezier
Grtz sina
Gr.Stef